Alla inlägg den 1 september 2012

Av Christian Åström - 1 september 2012 14:33

Ligger på hotellet nu efter ett antal timmar på staden medans Linda springer och kämpar med tjej milen !! heja heja gumman :)Annars så känns det som om vilan från träningen kom lägligt och bygga upp ny energi för framtida mål :)Det var roligt att min kontakt inom friidrotten vill köra själv med mig den 8/9 och se hur vi lägger upp allt framöver och återigen så får jag höra så roliga, positiva och energi givande ord om att jag tydligen har nått i mig som kan bära en bit inom löpträningen men också lite konstigt att höra allt och tänker på hur detta gick till !? Jag har sakt till mig själv och till några till att jag trummar på så lång det funkar med jobb, familj mm och att glädjen finns i kroppen :)Nu blir det att invänta Linda och senare ikväll så har vi bord bokat och kommer även ta en liten runda och pröva lite goda drinkar, för det är även lite sådan tid som bygger upp energi för att lyckas !! :)Ta med er dessa:"genom smärta man föder framgång""mjölksyran är en vän som alltid kommer när man har tränat hårt"// Christian

Ovido - Quiz & Flashcards