Alla inlägg den 2 september 2012

Av Christian Åström - 2 september 2012 19:43

Några rader bara om mitt lilla pass idag.

Intressant är att man vet aldrig riktigt vart man har kroppen   

Direkt från tåget och middagen, utan vatten och ingen uppladdning alls, så gick det fruktansvärt lätt att jogga för det var just det som var så roligt , att jag just joggade idag !! Tiden vart 17,40, ca 4,20min/km på dryga 4 km   Nått positivt händer nu med min träning det är helt klart och det är ju sjukt roligt att det bara rullar på och känslan är som symbolen här visar   !!


Trevlig kväll på er   

// Christian

Hem

Av Christian Åström - 2 september 2012 14:21

Hello !
Är på väg hem från det hysterisk stället Stockholm nu !! Hua och fy för att bo på det ställe säger bara jag !



[Träningen]
Vilan skulle vara 3 dagar men Jag vette fan om Jag inte knyter på mig dom oranga senare ikväll och drar ut på en kort sväng och bara rullar på lite !!??


Annars så är det jobb igen i morgon efter dryga 2 månader hemma och hur känns det...? jo inga problem faktiskt det är med ganska stor glädje Jag ser framemot att börja jobba igen och se vart allt bär iväg ;)

Nu ska jag slummra en sväng här på tåget ! Ha det fint !
// Christian

Ovido - Quiz & Flashcards