Direktlänk till inlägg 20 juli 2013

Två bra pass.

Av Christian Åström - 20 juli 2013 13:28

TjaTvå bra pass på två dagar nu med focus på tuffare banor och mer backar ! :)Igår vart det 9km ute i många backar som verkligen bygger hårdhet och idag vart det 3 km löpning uppför på 15% lutning på löpbandet:) Första dagen på länge som jag också la in några enklare styrkeövningar som ska bli en rutin under året som kommer :)Tempot är det svåraste att få in innanför pannbenet just nu då jag har haft focus på snabba tider i ett år:) Känner mig som en gepard som ska byta kläder till en Björn just nu ;)Nu är det vila en dag på schemat imorgon !Hare gött!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christian Åström - 19 juli 2013 13:03

Kul läsning från tävlingsledningen !! :) Nästa år satsar vi på mellan 40-50 startande. Det blir lite bättre framförhållning i år.Värt att veta är att det är fantastiskt kuperat. Och det som verkar har "dödat" flest löpare i århar varit terrängen...

Av Christian Åström - 19 juli 2013 12:51

Kul läsning från tävlingsledningen !! :) Nästa år satsar vi på mellan 40-50 startande. Det blir lite bättre framförhållning i år.Värt att veta är att det är fantastiskt kuperat. Och det som verkar har "dödat" flest löpare i århar varit terrängen...

Av Christian Åström - 18 juli 2013 14:32

    Från snabba tider till uthållighet Om ett år kommer det ske en sjuk sak om allt rullar min väg ! Ultramaraton= 7.5 mil löpning ! När inbjudan kom var första tanken, eeee haha, skojar va ? men sen efter lite betänketid så sa ju en av rösterna...

Av Christian Åström - 21 maj 2013 10:29

Kul kul säger jag      Vann Ica-loppet= fick en inbjudan till Blodomsloppet i Hudiksvall den 27e maj   Kroppen känns bra så jag kommer starta i detta 5000m lopp ! ca 600 startande i just mitt lopp och bara det blir en utmaning som känns rolig...

Av Christian Åström - 18 maj 2013 07:08


Många har frågat och undrat :) och här kommer det. Sen har jag inte dopat mig som många också frågar efter vinsten på Ica-Loppet hahahaha!!?? finns inga genvägar till framgång! bara hårt jobb!    Denna bild och känsla tar jag med mig !!  N...

Ovido - Quiz & Flashcards