Alla inlägg den 6 september 2012

Av Christian Åström - 6 september 2012 19:19

En givande dag på kneget idag och nya kundrelationer och ev samarbetsavtal skapades under affärsmatchen   Sen känns det ju sjukt skönt att helgen nu snart är här måste jag säga så man får njuta av lite ledighet med familjen   


Träning:

Var idag ut och prövade mitt onda knä över 5,3km på dryga 24min, alltså lugn lugn jogging och faktiskt så känndes det bra !!  På lördag är ju tanken att jag ska köra med friidrottsföreningen och jag förväntar mig att jag kan det eller rättare sagt så ska jag det även om jag kanske halltar därifrån.... nej nej nej där kom djävulen fram i mig igen   Skulle ju lyssna på min 70 kg tunga kropp, så var det ju   


Jaja ha en fin kväll nu på er så ska jag nu njuta på divanen och glo på lite tv   


// Christian

Ovido - Quiz & Flashcards