Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Christian Åström - 30 augusti 2012 16:31

Jaha då var det klart !!   


Nöjd och lite mör    Passet gick bra men regnade nå jävulskt !! Passet bestod utav:


* 3km uppvärmnig

* 4km snabblopp, allt i ett streck

* 1km nerjogg


Ok tider då !!?? Jo 14.49 på 4km, ca 3.50km/min och det får jag vara nöjd med   


Sprang detta på grusväg och det var både upp och ner    NU vila i hela 3 dagar   


Trevlig kväll på er // Christian

Av Christian Åström - 30 augusti 2012 08:03

Ny dag och nya möjligheter !   

Idag när det gäller träningen så ska jag köra ett pass som jag aldrig kört förut och det är ett snabblopp på 4000m och ska försöka hålla ett tempo lite under 4 min/km !!??    vet ej hur det kommer gå men ska bli roligt att testa detta.


Passet:   

* uppvärmning ca 3-4km

* Snabblopp 4000m

* Ner jogg ca 1km

Ja det är v'll bara att stålsätta sig, dricka bra med vatten, inte tänka så mycket , utan låta benen göra jobbet så sköter nog jävulen i mig mitt huvud     


Annars idag blir det lugnt och fint, både Molly och Nikki är hemma idag och senare ska vi åka in till stan för att fixa passen till små sessorna så vi kan åka till Thailand i januari     tjooooohhhhhhhhhhhhhhoooooooooooooooooooooo

// Christian

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards