Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Christian Åström - 27 augusti 2012 17:03

Dagen Intervallpass:

5*1000m

3,22 min

3,25 min

3,16 min

3,32 min

3,27 min

Med en vila på 1.30-2 min mellan varge intervall.

Grymt jobbigt pass !!    MEN jävligt nöjd   

Dessa pass är satan själv men bygger upp både tempo och styrka !!   Nu blire en härlig kväll på divanen och film !! Trevlig kväll på er !

Av Christian Åström - 27 augusti 2012 14:00

    Ett antal kg mer och inte lika rapp i steget    träning lönar sig !! Molly är dock lika söt och go !!


  Här är jag idag   10-13 kg lättare och ett lite lättare löpsteg, men likadan skjorta   

Av Christian Åström - 27 augusti 2012 08:00

Ny vecka och nya möjligheter !    Molly har nu börjat på dagis igen och det var med glädje och energi hon drog på iväg i morse, hon har verkligen saknat sina kompisar nu de senaste veckorna hemma    jag och Nikki vi är hemma ännu en vecka men nästa så ska även vi på kneget och dagis efter 2 månaders skön ledighet !!
 
Denna vecka när det gäller träningen så kommer det bli 4 pass uppdelat på följande som ni ser nedan. På fredag så beger vi oss ner till huvudstaden för två nätter på hotell och Linda ska springa tjej milen där nere medans jag agerar "materialförvaltare"   
 
Just nu kör jag 4 pass i veckan uppdelat på 2 vila 1 och ett distanspass och det andra är ett intervallpass detta upplägg kommer köras i en månad till och sen får vi se vad  som väntar efter det   
 
Dag 1 distans 8km-dryga 1 mil
Dag 2 intervallpass 5*1000m
Dag 3 Vila
Dag 4 distans 8km-dryga 1 mil
Dag 5 intervallpass 5*1000m eller 500meters
 
Nu blire att duka fram lite "frulle" till Nikki som vankar omkring här och ropar - "mej ost lulle" = jag vill ha ost rulle   
 
Kör hårt och på återseende !!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards