Direktlänk till inlägg 31 augusti 2012

vila !

Av Christian Åström - 31 augusti 2012 08:11

Efter en ganska tuff period när det gäller träningen så är det nu dax för hela tre dagars vila å inte nog med det så checkar vi in på hotell i Stockholm ;-) Linda ska trampa sig igenom tjejmilen eller rättare sakt vinna den och Jag ska helt enkelt bara glida omkring och ha det underbart !;-)

Nä nu ska har njuta av en kopp java här på tåget som gud glömde ( typ djurvagnen) och bara luta mig tillbaks i tre dagar :)

Ha det bra så länge ! :)
//Christian

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christian Åström - 20 juli 2013 13:28

Tja Två bra pass på två dagar nu med focus på tuffare banor och mer backar ! :) Igår vart det 9km ute i många backar som verkligen bygger hårdhet och idag vart det 3 km löpning uppför på 15% lutning på löpbandet:) Första dagen på länge som jag ...

Av Christian Åström - 19 juli 2013 13:03

Kul läsning från tävlingsledningen !! :) Nästa år satsar vi på mellan 40-50 startande. Det blir lite bättre framförhållning i år.Värt att veta är att det är fantastiskt kuperat. Och det som verkar har "dödat" flest löpare i århar varit terrängen...

Av Christian Åström - 19 juli 2013 12:51

Kul läsning från tävlingsledningen !! :) Nästa år satsar vi på mellan 40-50 startande. Det blir lite bättre framförhållning i år.Värt att veta är att det är fantastiskt kuperat. Och det som verkar har "dödat" flest löpare i århar varit terrängen...

Av Christian Åström - 18 juli 2013 14:32

    Från snabba tider till uthållighet Om ett år kommer det ske en sjuk sak om allt rullar min väg ! Ultramaraton= 7.5 mil löpning ! När inbjudan kom var första tanken, eeee haha, skojar va ? men sen efter lite betänketid så sa ju en av rösterna...

Av Christian Åström - 21 maj 2013 10:29

Kul kul säger jag      Vann Ica-loppet= fick en inbjudan till Blodomsloppet i Hudiksvall den 27e maj   Kroppen känns bra så jag kommer starta i detta 5000m lopp ! ca 600 startande i just mitt lopp och bara det blir en utmaning som känns rolig...

Ovido - Quiz & Flashcards